A fenntarthatóság nem "reklámszlogen". Korunk egyik legfontosabb kérdése, hogy megtaláljuk a módját annak, hogy a termelés ne merítse ki a nem megújuló erőforrásokat. A termelők és a fogyasztók felelőssége egyaránt, hogy a világ ne kerüljön olyan zsákutcába, ahonnan gyermekeink, vagy akár már a mi generációnk se találna visszaútra. Az április 22-i Föld Napja a bolygónkkal szembeni felelősségteljes hozzáállást segíti elő. A hónap fő témájához az eseményből merítettünk ihletet. Közelebbről is megvizsgáljuk azokat a márkákat, amelyek élen járnak a bolygó jövőjéről való gondoskodásban, úgy, hogy termékeik megfeleljenek vásárlóink igényeinek. Bár a Profimed semmit sem állít elő, mégis tisztában vagyunk a felelősségünkkel, nagy előnyben részesítjük a zöld márkákat. A kiszállítások során is fenntarthatóságra törekszünk, a lehető legtöbb csomagoló anyagot újrahasznosítjuk, minimalizáljuk a felhasznált anyagok mennyiségét, a nyomtatáshoz újrahasznosított papírt használunk, illetve szelektíven gyűjtjük a hulladékot. A Föld napjának legnépszerűbb mottójával szeretnénk Önöket is a fenntarthatóságra való törekvésre buzdítani:„Gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan!”

Skandináviában a környezetvédelem, a felelősségvállalás és a svédországi fogyasztók igen magas igényei állnak a TePe márka által a fenntarthatóság terén elért csodálatra méltó eredmények mögött. Első pillantásra ez talán nem is látszik. A TePe szájápolási segédeszközei azonban már évek óta bioműanyagból készülnek. A Choice dizájnfogkeféhez kiváló minőségű bükkfát használnak, és a korábbi műanyag csomagolást papírral helyettesítik. A dél-svédországi gyár korszerű, energiatakarékos működését nagyrészt napelemek biztosítják, valamint méhkaptárakat tartanak a gyár épületének tetején. Ma már nemcsak a fogorvosok favorizálják a TePe-t, hanem mindenki, akinek fontos a jövő.

Rozsdamentes acél kozmetikai eszközök és fenntarthatóság? Sajnos a fából, papírból vagy bioműanyagból készült csipeszeket még nem találták fel. Ilyenkor az a megoldás, ha minél kevesebbet fogyasztunk. Miért vásároljunk olcsón gyártott, rossz minőségű termékeket, amelyek gyorsan tönkremennek és a szemetesből a hulladékgyűjtőbe kerülnek? Az amerikai Tweezerman márka közel ötven éve a legjobb anyagokból és a legkiválóbb kivitelben történő precíz gyártás szinonimája. A Tweezerman csipeszek hosszú évekig tartják kifogástalan minőségüket, ezért nincs szükség új eszközök vásárlására. Mire esik a választása? Egy prémium minőségű eszköz vagy tíz középszerű?

 

Újrahasznosítás. Egy másik módja annak, hogy kevesebb hulladékot termeljünk, ha egy minőségi, de használt anyagnak újabb életet adunk. A norvég Jordan gyártó néhány évvel ezelőtt lepett meg minket a GREEN CLEAN nevű zöld termékcsaláddal, amelynek szinte minden fogkeféje és csomagolóanyaga újrahasznosított anyagból készül. A nyél és a tubus előállításához élelmiszercsomagolásból származó műanyagot, a fogkefék csomagolásához pedig használt papírból származó, érdekes megjelenésű pépet használnak. Az eredmény a visszafogott színpalettának és a skandináv dizájnnak köszönhetően extra esztétikai csemege.

 

És végezetül egy jó példa egy hagyományos márka megreformálására. A Lee Stafford három évtizede a professzionális hajápoló termékek elismert gyártója. A márka, amely soha nem tesztelte termékeit állatokon, fokozatos fejlesztésekkel áll elő termékei összetételében, valamint a csomagoláshoz újrahasznosított műanyagot használ. Így a vegán samponok, kondicionálók és maszkok fenntartható csomagolásuknak köszönhetően példaértékűek a hajápoló termékek szegmensében.

 

 

Elérhetőség az üzletekben
Kattintson az üzletre a cím és nyitvatartás megjelenítéséhez
Cím
Telefon
Email
Google Maps Üzlet részletei